SeneCura dom za starije i nemoćne Novaki Bistranski
Rezultati ankete o zadovoljstvu SeneCura uslugom za 2023. godinu2024-06-19T08:57:48+02:00

Rezultati ankete o zadovoljstvu SeneCura uslugom za 2023. godinu

Prošle godine je provedeno anketiranje zadovoljstva korisnika i njihovih obitelji uslugom SeneCura domova u Hrvatskoj, istraživanje je provedeno u razdoblju od 20.11.-20.12.2023. godine. Rezultate je prikupio, analizirao i obradio istraživački institut IPSOS.  SeneCura Hrvatska je na razini grupe u kategoriji Životna sredina postigla uspjeh od 94 % zadovoljnih korisnika.

Opće zadovoljstvo na razini grupe SeneCura Hrvatska  iznosi 92,4%

SeneCura Novaki Bistranski – Opće zadovoljstvo – 92,1%

Posebno visoku ocjenu dobio je dom SeneCura Novaki Bistranski u kategoriji Životno okruženje – 95%, te Društveni život – 94,4%

Rezultati koje je prikupio, ocijenio i pripremio Institut za istraživanje tržišta IPSOS pokazuje ukupnu stopu zadovoljstva od 92,1% i izvrsnu stopu preporuke 40 (NPS) našim domom. Sveukupno zadovoljstvo mjeri se na temelju odabranih odgovora „zadovoljan“ i „vrlo zadovoljan“ na ljestvici od 4 stupnja.

Na ove rezultate smo posebno ponosni, ali nam je i obveza ne posustati u našim nastojanjima, ne iznevjeriti ukazano povjerenje te biti najbolji što možemo, a sve na zadovoljstvo naših korisnika.

Cilj anonimne neovisne ankete je dobiti uvid u zadovoljstvo korisnika naših usluga te uvidjeti gdje su prostori za napredovanje i poboljšanje. Također, dobiti ovakvu povratnu informaciju kao rezultat našeg truda i rada je nagrada kakvu svaki zaposlenik u ovoj djelatnosti najviše cijeni i treba. Treba nam kao podsjetnik da je naš rad prepoznat i da postižemo cilj, a on je uvijek isti – zadovoljstvo i sreća onih koji nas najviše trebaju.“ – naglasila je Sanda M. Gavranovič, operativna direktorica za SeneCura Adriatic regiju.

Rezultati ankete se prezentiraju središnjici tvrtke, zaposlenicima, stanarima i njihovim obiteljima. Proizašli zaključci i mjere koriste se za poboljšanje unosa se u godišnji plan djelovanja i prema njima se onda i postupa u cilju poboljšanja ili održavanja visoke kvalitete usluge.

Senecura dom za starije